20 kwietnia 2024

Agencja reklamowa

Agencja reklamowa

Zastanawiasz się, czym właściwie jest i jak działa agencja reklamowa? To grupa profesjonalistów oferująca odpłatne usługi reklamowe w projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych na różnych nośnikach. Dzielą się na oferujące działania w dwóch zakresach BTL i ATL.

Zakres działań agencji reklamowej

Reklama zewnętrzna Be-Media oferuje działania na dwóch obszarach maretingowych – BTL i ATL.

  • BTL (ang. below the line) – działania niebędące reklamą w mass mediach, skierowane do konkretnego klienta, np.: promocje konsumenckie, sponsoring, marketing mobilny, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, lokowanie produktów, marketing partyzancki;
  • ATL (ang. above the line) – działania prowadzone w mediach tradycyjnych: telewizja, prasa, radio, plakaty, reklama outdoorowa.

Reklamuj się skutecznie!

Reklama outdoorowa to obok promocji w mediach społecznościowych, Internecie, telewizji i prasie jedno z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Jakie są rodzaje wizualnej reklamy zewnętrznej?

  • billboardy
  • plakaty
  • reklamy na telebimach
  • reklama tranzytowa

Która z nich jest najskuteczniejsza? Współcześnie reklamy atakują nas z każdej strony, stykamy się z nimi codziennie, dlatego uodporniliśmy się na niektóre przekazy. Konsument chce być zaskoczony, reklama która wywoła emocje, dłużej zapadnie w pamięci, a to przełoży się na większe prawdopodobieństwo skorzystania z usług lub zakupu oferowanych produktów. Najlepiej więc połączyć różne formy promocji w ramach jednej kampanii.

Postaw na profesjonalistów

Co zrobić, żeby odnieść sukces? Zaufać sprawdzonej agencji reklamowej i pozwolić jej działać. Najlepiej wybrać te, które oferują swoje usługi w większych miastach, takich jak: Warszawa, Olsztyn,Poznań, Kraków! Dobrze jest też sprawdzić portfolio – doświadczenie w branży ma znaczenie!