Content marketing jako współczesny odpowiednik reklamy

Content marketing jako współczesny odpowiednik reklamy

Przed erą internetowego dostępu do niemal każdych wybranych treści, przed forami internetowymi, artykułami i licznymi recenzjami produktów, proces zakupowy wyglądał nieco inaczej. Niegdyś wskazywano na trzy kroki, które prowadziły konsumenta od dowiedzenia się o produkcie do realizacji zakupu. Bodźcem, który służył wzbudzeniu zainteresowania produktem była reklama. Jak jest obecnie? Obecnie rolę bodźca może pełnić content marketing i właśnie nim zajmujemy się w Conture.

Działania content marketingu stanowią idealne medium dla ZMOTu, za pomocą którego konsumenci są w stanie zaplanować dany zakup, poprzez wcześniejsze sprawdzenie opinii i recenzji w sieci. Dzięki planowanym przez nas działaniom content marketingowym jesteśmy w stanie niepostrzeżenie wręcz przekonać użytkownika do zakupu. W Conture zajmujemy się tworzeniem kreatywnych i angażujących treści, które uwzględniają SEO. Content marketing musi być interesujący, ale nienachalny – treści powinny być przydatne i merytoryczne oraz subtelnie nakłaniać użytkownika do zapoznania się z daną ofertą.

Jak wykorzystać content marketing i ZMOT? Najważniejsze jest ustalenie, kim są odbiorcy, czego oczekują i z jaką intencją chcemy do nich dotrzeć. Content marketing w Conture to merytoryczne treści, przygotowane pod SEO i pod kątem danego produktu oraz grupy docelowej – strona dzięki temu osiąga wysoki pułap w wyszukiwarce, przez co ma szansę dotrzeć do konkretnych użytkowników, których ruch skupiony już będzie wokół zakupu konkretnego produktu.

Content marketing jako współczesny odpowiednik reklamy
5 (100%) 7 głosów