Transmisje online w mediach społecznościowych

Transmisje online w mediach społecznościowych

Streaming online jest szczególnie popularny jeśli chodzi o Facebook czy Youtube. Realizacja transmisji odbywa się najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Transmisje Facebook Live

Serwis społecznościowy Facebook odwiedza 2 miliardy użytkowników miesięcznie, a Facebook Live – 230 milionów. Realizacja transmisji na żywo za pośrednictwem strony ma następujące zalety:

  • komunikacja na żywo w czasie rzeczywistym;
  • możliwość przeglądania komentarzy po zakończeniu transmisji;
  • filmy grupowe;
  • możliwość zapraszania znajomych do oglądania;
  • wszystkie transmisje na żywo są wyświetlane na mapach na żywo na Facebooku, dzięki czemu użytkownicy mogą zobaczyć, kto jest obecnie transmitowany;
  • nawet po zakończeniu transmisji wideo jest zapisywane.

Ciekawostka: użytkownicy mają 10 razy większe szanse na komentowanie transmisji na żywo niż zwykłe filmy.

Streaming i realizacje transmisji

Liczba widzów miesięcznie wynosi średnio 600 milionów, a liczba wyświetleń dziennie wynosi 200 milionów. Zalety to:

  • główne transmisje mogą oznaczać komentarze widzów w czasie rzeczywistym;
  • użytkownicy komentują i lubią podczas transmisji;

Są TOP Historie, które wszyscy użytkownicy mogą przeglądać i znajdować ciekawe nowe subskrypcje. Na YouTube jest 1 miliard użytkowników. A ta największa sieć społecznościowa ma swoje zalety takie jak:

  • transmisje na żywo są otwarte tylko dla zarejestrowanych użytkowników, to znaczy, możesz zobaczyć odbiorców, dla których pracujesz;
  • transmisje mobilne generują średnio 1000 nowych subskrybentów na kanał;
  • na czacie online można dodawać komentarze w czasie rzeczywistym;
  • widzowie mogą kupić możliwość wyróżnienia i wyróżnienia swoich komentarzy podczas transmisji.

Transmisja na żywo usuwa odległości i otwiera nowe możliwości. Realizacja transmisji to współcześnie bardzo popularna usługa.