Content marketing a umiejętny storytelling

Content marketing, a umiejętny storytelling

Content marketing odgrywa znaczącą rolę w budowaniu wizerunku marki, a wszelkie jego narzędzia służą podniesieniu świadomości o danej marce, zbudowaniu zaufania i tworzeniu trwałych relacji z odbiorcą. Dobry content marketing w Conture wynika nie tylko z naszej wiedzy i doświadczenia, ale również z pasji do tworzenia angażujących treści. Jakie znaczenie dla content marketingu ma storytelling i jak może on wpłynąć na wizerunek marki?

Mamy świadomość, że angażujący i kreatywny content marketing jest dzisiaj nie dodatkowym narzędziem marketingowym, a koniecznością, jeśli chcemy zbudować trwały i pozytywny wizerunek firmy. Wynika to przede wszystkim ze zjawiska przesytu informacyjnego – coraz trudniej wyróżnić się w sieci, przykuć uwagę odbiorcy i skłonić do skorzystania z oferty – dlatego potrzebne są umiejętne działania content marketingowe, w których my jako Conture się specjalizujemy. Jednym z narzędzi marketingu treści jest storytelling. Chcąc zaangażować grupę odbiorców należy postawić na zyskujące coraz większą popularność angażujące i ciekawe historie o produktach czy markach.

W Conture tworzymy przekazy, które zapadają w pamięć, bo są autentyczne i bardzo naturalne. Skupiamy się nie tylko na tym, by przykuć uwagę, ale przede wszystkim, by odbiorca został przy przekazie na dłużej i zapoznał się z ofertą. Historia, która sprzedaje coś w tak naturalny i nienachalny sposób, że wręcz nie dostrzegamy w niej przekazu reklamowego – to umiejętny storytelling w content marketingu, a takim właśnie zajmujemy się w naszej agencji.

Content marketing, a umiejętny storytelling
5 (100%) 9 głosów