W 1907 roku znaczącym osiągnięciem było nadanie statycznego obrazu w postaci szarego kwadratu i czterech przecinających się czarnych pasków. Dziś prowadzimy rozmowy wideo nie tylko z sąsiednimi miastami, ale także z innymi kontynentami. Kilka dotknięć ekranu smartfona, a cały świat jest świadkiem tego, co dzieje się wokół nas w tej chwili – umożliwia to streaming online.
Transmisje wydarzeń na żywo
Realizacje transmisji na żywo zapewniają możliwość bycia świadkiem wielu wydarzeń kulturalnych lub uczestniczenia w nich. Realizacja transmisji jest dziś integralną częścią świata biznesu. Transmisje na żywo pozwalają nie tylko zwiększyć widownię, zwrócić uwagę na dane wydarzenie, ale także otworzyć nowe możliwości dla biznesu i szkoleń. Najpopularniejsze zastosowania transmisji na żywo to:
- konferencje polityczne, społeczne i biznesowe;
- koncerty, kreatywne wieczory, imprezy świąteczne;
- wydarzenia sportowe;
- seminaria edukacyjne, kursy, szkolenia.
Te ostatnie są szczególnie popularne. Z jednej strony specjalista zajmujący się kształceniem lub szkoleniem rozszerza zasięg docelowych odbiorców setki, a nawet tysiące razy. Z drugiej strony osoba, która chce nauczyć się czegoś nowego, nie jest ograniczona granicami geograficznymi.
Telekonferencja – komunikacja na żywo na tysiące kilometrów
Telekonferencja jest najbardziej doceniana w biznesie. Telekonferencja umożliwia prowadzenie negocjacji biznesowych i spotkań na odległość, przy jednoczesnym oszczędzaniu czasu i pieniędzy. Na przykład, jeśli masz spotkanie z partnerami zagranicznymi, musisz zaplanować podróż służbową, przenieść wcześniej zaplanowane sprawy, zarezerwować loty i zarezerwować pokoje hotelowe. Taka podróż może potrwać od 3 do 5 dni. Być może same negocjacje potrwają nie dłużej niż 2-4 godziny. W takim przypadku zamówienie telekonferencji jest bardziej opłacalne i wygodne.
Więcej wpisów
Standardy jakości w zarządzaniu: Klucz do sukcesu z ISO 9001 2015
Nowe Perspektywy Rozwoju Organizacji dzięki ISO 9001 2015
Jak norma ISO 9001:2015 wpływa na poprawę jakości zarządzania w firmach