Streaming online jest szczególnie popularny jeśli chodzi o Facebook czy Youtube. Realizacja transmisji odbywa się najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Transmisje Facebook Live
Serwis społecznościowy Facebook odwiedza 2 miliardy użytkowników miesięcznie, a Facebook Live – 230 milionów. Realizacja transmisji na żywo za pośrednictwem strony ma następujące zalety:
- komunikacja na żywo w czasie rzeczywistym;
- możliwość przeglądania komentarzy po zakończeniu transmisji;
- filmy grupowe;
- możliwość zapraszania znajomych do oglądania;
- wszystkie transmisje na żywo są wyświetlane na mapach na żywo na Facebooku, dzięki czemu użytkownicy mogą zobaczyć, kto jest obecnie transmitowany;
- nawet po zakończeniu transmisji wideo jest zapisywane.
Ciekawostka: użytkownicy mają 10 razy większe szanse na komentowanie transmisji na żywo niż zwykłe filmy.
Streaming i realizacje transmisji
Liczba widzów miesięcznie wynosi średnio 600 milionów, a liczba wyświetleń dziennie wynosi 200 milionów. Zalety to:
- główne transmisje mogą oznaczać komentarze widzów w czasie rzeczywistym;
- użytkownicy komentują i lubią podczas transmisji;
Są TOP Historie, które wszyscy użytkownicy mogą przeglądać i znajdować ciekawe nowe subskrypcje. Na YouTube jest 1 miliard użytkowników. A ta największa sieć społecznościowa ma swoje zalety takie jak:
- transmisje na żywo są otwarte tylko dla zarejestrowanych użytkowników, to znaczy, możesz zobaczyć odbiorców, dla których pracujesz;
- transmisje mobilne generują średnio 1000 nowych subskrybentów na kanał;
- na czacie online można dodawać komentarze w czasie rzeczywistym;
- widzowie mogą kupić możliwość wyróżnienia i wyróżnienia swoich komentarzy podczas transmisji.
Transmisja na żywo usuwa odległości i otwiera nowe możliwości. Realizacja transmisji to współcześnie bardzo popularna usługa.
Więcej wpisów
Standardy jakości w zarządzaniu: Klucz do sukcesu z ISO 9001 2015
Nowe Perspektywy Rozwoju Organizacji dzięki ISO 9001 2015
Jak norma ISO 9001:2015 wpływa na poprawę jakości zarządzania w firmach